tiistai 28. maaliskuuta 2017

AURINGONVALOA

Aurinkoista päivää,

Aivan mieletön taas tuo ihana auringonvalo joka tulvii sisään. Oikein odotan että aamulla kun herään saan avata sälekaihtimet ja nauttia hetken tuosta lämmöstä kasvoillani. Saan ehdottomasti eniten aikaan aurinkoisina päivinä, olen energinen ja hehkun ilosta.

 Ehdottomasti parhaana sisustuselementtinä toimii juuri tuo ihana valo, mutta myös nuo meidän ihanat perhekuvat. Olen niin onnellinen, että käytiin viimekesänä Heliannalla Kouvolassa ottamassa perhekuvat. Saatiin kyllä rahoille vastinetta ja nyt meillä on seinillä ihania muistoja, joita ihailla. Rakastuin tauluseiniin, joten lähdin rakentamaan meillekin sellaista. Ensimmäisenä tuli tuo suurin taulu ja se onkin ollut siinä jo kesästä asti. Kaveriksi se saikin vierelleen pienempiä kehyksiä, joita olen hamstrannut sieltä sun täältä. Nuo kaksi isointa ovat Ikean, jotka minulta jo löytyikin valmiina kaapin kätköistä. Muut kolme pientä ovatkin sitten löytöjä Tokmannilta, Clas Ohlsonilta sekä viimeisin kierrätyskeskuksesta.

 Ripustukseen käytin Clas Ohlsonilta ostettuja tauluteippejä, voin lämpimästi suositella näitä varsinkin kaikille vuokralla asuville. Meillä ainakin pysynyt kaikki taulut seinällä, vaikka olen irroitellut niitä useasti kun olen vaihtanut kuvia niihin. Olen myös ehtinyt jo irroittaa yhden tarran seinästä ja se lähti todella helposti jälkiä jättämättä. Iso suositus siis näille!

Erityisen ihanaa viikkoa teille lukijat!

XO - JANNA



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti